Lydstrategi

 

Lær at bruge lyd strategisk i din markedsføring og:

  • Få dine kunder til at huske dine budskaber bedre
  • Påvirk forbrugeradfærd og få større omsætning
  • Nå dine kunder på langt flere måder
  • Få lyd integreret i din designmanual

Jeg hjælper dig til at bruge lyd mere strategisk i markedsføring til at opnå specifikke effekter.

Det lyder måske lidt højtflyvende. Og hvordan ved du, om du har brug for det? Godt spørgsmål!

Lad mig i stedet stille dig nogle spørgsmål. På den måde kan vi finde ud af, om du har brug for min hjælp:

 

 

Hvordan lyder dit firma?

Prøv først at tænke på, hvordan I ser ud. Altså jeres visuelle udtryk.

Hvordan ser jeres logo ud? Hvilke farver har det? Hvor stort er det?

Og hvad med jeres reklamer – hvordan vil en typisk reklame se ud? Hvordan ser den ihvertfald ikke ud?

Hvad med jeres hjemmeside? Eller jeres visitkort? Eller brevpapir? Eller produktpakninger? Eller roll-ups til kongresser?

Lad mig gætte engang  – det var faktisk ikke så svært at svare på vel? Jeg gætter på der er klare regler for, hvordan jeres materialer ser ud. Det gør det også nemmere for kunderne at genkende.

Så lad mig spørge igen – hvordan lyder I?

Hvis det er sværere at svare på – så lad mig hjælpe med at få det på plads.

På den måde kan du nemlig sikre, at dine kunder altid kan huske og genkende dit firma og produkter bare ved at åbne ørerne.

Ja tak – jeg vil gerne bruge lyd til at sikre mine kunder husker mig!

 

Hvorfor lyder dit firma, som det gør?

Det kunne også hedde: Hvorfor bruger I egentlig lyd?

Fungerer det mest som stemningsgivende underlægning i reklamer eller produktpræsentationer?

Vidste du, at lyd alene kan få folk til at huske dine budskaber bedre, ændre folks opfattelse af dit firma og endda påvirke dine kunders adfærd direkte? Det er videnskabeligt bevist, at det rigtige musikvalg giver øget omsætning.

Hvis du ikke har overblik over, hvordan lyd påvirker jeres kunder – så lad mig hjælpe med at få det på plads.

Ja tak – jeg vil gerne bruge lyd til at få mere omsætning!

P.s. Vidste du, at ørerne står åbne hele tiden, og hjernen ubevidst registrerer alt vi hører?

 

Hvordan sikrer du, at firmaet altid lyder rigtigt?

Hvordan sikrer du internt og i samarbejdet med eksterne samarbejdspartnere, at de forstår, hvordan I lyder og hvorfor det er vigtigt for jer? Hvordan undgår du diskussioner om personlig smag, når der skal vælges lyd?

Ville du give designet af reklamer, annoncer eller materialer til udstillinger i hænderne på nogen som helst uden en tydelig designmanual?

Hvis du ikke har lyd som en del af jeres designmanual, så lad mig hjælpe med at få det.

Du får en gennemarbejdet værkstøjskasse med redskaber du og eksterne samarbejdspartnere nemt kan bruge.

Ja tak – jeg vil gerne have en værktøjskasse til at bruge lyd!

 

Hvor kan man høre dit firma?

Hvilke kanaler bruger du idag til at promovere dit firma og dets produkter ledsaget af lyd?

Er der måske nogen, du har overset?

  • Radioreklame
  • Tv reklame
  • Video produkt- og firmapræsentationer
  • Hjemmeside
  • Butikken
  • Kongres og udstillinger
  • Receptionen
  • Interne kick-off møder
  • Ringetone på firmatelefoner
  • Telefonkøen

Har du en plan som sikrer du udnytter dit firmas lyd på tværs af flere kanaler? Og lyder godt alle vegne?

Hvis ikke – så lad mig hjælpe dig med at blive hørt.

Ja tak – jeg vil godt lyde godt overalt!

P.s. Vidste du, at telefonkøen, som for nogle firmaer er et vigtigste kontaktpunkter, præger dine kunders opfattelse af dit firma inden første ledige medarbejder løfter røret? Vidste du også, at flere kunder lægger røret på, hvis der ikke er musik?

 

 

Ring på 30228405 eller send mig en besked.

Så kontakter jeg dig hurtigst muligt!

CallMe