Jeg hjælper dig til at bruge lyd mere strategisk i markedsføring til at opnå specifikke effekter.

Det lyder måske lidt højtflyvende. Og hvordan ved du, om du har brug for det? Godt spørgsmål!

Lad mig i stedet stille dig nogle spørgsmål. På den måde kan vi finde ud af, om du har brug for min hjælp:

Hvordan lyder dit brand?

Prøv først at tænke på, hvordan I ser ud. Altså jeres visuelle udtryk.

Hvordan ser jeres logo ud? Hvilke farver har det? Hvor stort er det?

Og hvad med jeres reklamer – hvordan vil en typisk reklame se ud? Hvordan ser den ihvertfald ikke ud?

Hvad med jeres hjemmeside? Eller jeres visitkort? Eller brevpapir? Eller produktpakninger? Eller roll-ups til kongresser?

Lad mig gætte engang  – det var faktisk ikke så svært at svare på vel? Jeg gætter på der er klare regler for, hvordan jeres materialer ser ud. Det gør det også nemmere for kunderne at genkende.

Så lad mig spørge igen – hvordan lyder I?

Hvis det er sværere at svare på – så lad mig hjælpe med at få det på plads.

På den måde kan du nemlig sikre, at dine kunder altid kan huske og genkende dit firma og produkter bare ved at åbne ørerne.

Hvordan sikrer du, at firmaet altid lyder rigtigt?

Hvordan sikrer du internt og i samarbejdet med eksterne samarbejdspartnere, at de forstår, hvordan I lyder og hvorfor det er vigtigt for jer? Hvordan undgår du diskussioner om personlig smag, når der skal vælges lyd?

Ville du give designet af reklamer, annoncer eller materialer til udstillinger i hænderne på nogen som helst uden en tydelig designmanual?

Hvis du ikke har lyd som en del af jeres designmanual, så lad mig hjælpe med at få det.

Du får en gennemarbejdet værkstøjskasse med redskaber du og eksterne samarbejdspartnere nemt kan bruge.

Hvor kan man høre dit firma?

Har du en plan som sikrer du udnytter dit firmas lyd på tværs af flere kanaler? Og lyder det godt alle vegne?

Hvis ikke – så lad mig hjælpe dig med at blive hørt.