Workshop: MUSIK i RETAIL

  • Den fuldendte kundeoplevelse
  • Erfaringer & Anbefalinger
  • Kundeoplevelsen & Musik
  • Brandet & Musik
  • Data & Kundeadfærd

AARHUS danner rammen om fyraftens-workshop for garvede retailere. 

INVITATION

Vi har brug for din store erfaring til at blive klogere på dine og andres erfaringer med musik i retail.

Derfor vil vi gerne invitere dig, og andre yderst kompetente retailers, til at tilbringe et par timer sammen med os for at høre om erfaringer, behov og anbefalinger til musik i retail.

Til gengæld for din tid, vil vi opdatere dig på den nyeste forskning i, hvordan musik påvirker dine kunder samt give dig inspiration og konkrete værktøjer til, hvordan musik kan bruges effektivt til at opnå specifikke resultater.

Vi vil sørge for lidt god vin og andet godt for din ulejlighed, og håber vi får lejlighed til at sparre og blive klogere i selskab med hinanden.

PROGRAM

Inspiration: DEN FULDENDTE KUNDEOPLEVELSE

I et stadig hårdere retail marked, er det vigtigere end nogensinde før, at du er bevidst om dit DNA - og dyrker det.

Hvem er du, og hvorfor skal jeg handle hos dig?

Ofte er retailers mest fokuserede på det visuelle og personalets ageren.

Michael Friis Møller, stifter og ejer af WERTT indleder workshoppen med at sætte fokus på det store billede - hvordan købsoplevelsen er en sum af den samlede sanseoplevelse og hvordan flere sanser effektivt kan sættes i spil.

Diskussion: ERFARINGER & ANBEFALINGER

  • Hvilken løsning bruger du i dag og hvorfor?
  • Hvad er du glad for? Hvad er du knap så glad for?
  • Hvordan målrettes musikken til at give effekt?
  • Måler du effekten af musikken? Hvilke parametre?
  • Hvordan vil en optimal musikløsning se ud for dig?

Forskning: KUNDEADFÆRD & MUSIK

Der forskes rigtig meget i, hvordan musik påvirker os som mennesker og vores adfærd. Vi vil opdatere jer på den nyeste forskning og bl.a. komme ind på følgende:

  • Hvordan den menneskelige hjerne reagerer, når den påvirkes af musik
  • Hvordan musik, ifølge forskerne, påvirker forbrugeradfærd, købelyst og loyalitet i retail
  • Hvilke faktorer man skal arbejde med for at opnå de pågældende effekter af musik

Cases: BRAND & MUSIK

Musik skaber følelser, associationer og genkendelse. Hvad med loyalitet? Hvordan lyder et brand? Kan musik bruges som forstærker til “oplevelsen” af dit brand?

Kom med på en rundtur og oplev selv, hvordan man som kunde oplever at nærme sig/træde ind i forskellige butikker.

Vi afprøver den forskningsbaserede metodik på konkrete eksempler.

Data: KUNDEADFÆRD

Kundeadfærden kan være meget forskellig fra branche til branche og kundernes adfærd påvirkes og forandres konstant. Kan vi lære noget og bruge kundernes adfærd og “aftryk” til noget i de fysiske butikker?

Mads Voigt Hingelberg fra Innovation Lab, tidligere senioranalytiker ved eBay, leverer en inspirerende fortælling om, hvordan digitale teknologier og data, opsamlet i de fysiske butikker, kan bruges til at blive klogere på kundernes adfærd og tage databaserede beslutninger, der i sidste ende optimerer forretningen.  

TID & STED

Aarhus: VANEBRUDSPALÆET - SØREN FRICHS VEJ 20 - 8000 AARHUS C

Tid: ONSDAG 12. DEC. 15.30-18.00 

Praktisk: Der forefindes 8 gratis parkeringspladser bagerst i gården th. for ’kuffert-bygningen’ og 3 gratis parkeringspladser foran bygningen. Alle er markeret med blå parkeringsskilte på jorden. 

Vi serverer lidt mad og drikke undervejs - godt hjulpet af husets butler.

Ring til os på enten 30228405 (Simon) eller 42409410 (Henrik)

HVEM ER VI?

MUSIK i BUTIKKERNE leverer rådgivning og musik på forskningsbaseret grundlag til detailkæder. Vi har inviteret til denne lille workshop for at blive klogere på, retailers konkrete behov, så vi kan optimere vores produkt og ruste det til fremtiden - og samtidig give noget inspiration igen.

Til at facilitere dagen er:

Henrik Sand, partner MUSIK i BUTIKKERNE. Henrik har over 25 års erfaring fra mediebranchen. De seneste 12 år som chef for On Air Promotion hos TV 2 DANMARK og tidligere som programchef og vært på Radio Viborg - en af de mest succesfulde radioer i Danmark.

Simon Kirk Nissen, partner MUSIK i BUTIKKERNE. Simon har i en årrække arbejdet med musik i markedsføring og har stor teoretisk og forskningsbaseret indsigt i, hvordan musik påvirker os som mennesker og hvordan det kan bruges i praksis.

På gensyn

Simon & Henrik

MUSIK i BUTIKKERNE

Vi skræddersyr en unik musikprofil til butikskæder.

 Resultatet skabes på et fundament af grundig dialog, høj faglighed og dokumenteret forskning.

All-in-one abonnementsløsning uden opstartsomkostninger